Alla inlägg den 6 juli 2011

Ja det händer inte mycket här, jag och Jennifer umgås inte så mycket längre hon är mest i tegelbruket och jag fixar och donar inför en flytt till stockholm.

Inte alls som jag trodde sommarlovet skulle bli, jag trodde vi skulle vara nästan varje dag och hitta på en massa crazy stuffz, like old times, bara ta det lungt och tagga t gymnasiet, men nope, inget händer.

I fredags drog jag med två killar ifrån Tierp . Pontus och Anton och Jennifer var med Daniel, och såklart när man är med mig så kan allting hända, jo jag fick ryck och vi drog och nakenbadade eller ja alla utom Strand hon behållde trosorna på! Simmade och hade kul, drog hem till henne Daniel dissade oss! Trååååkis!;D 

Jaao vad ska man säga,,,,, jag taggade hem vid 2- halv 3.

Jag är mycket i stallet nu och fixar inför flytten som sagt, får infall ibland men oftast är alla mina vänner tråkiga och ba " nee är med någon annan" So what bring them with you!?

" ne orkar inte har varit ute hela dagen" Lite frisk luft gör alla susen! Kom igen det är sommar det är meningen att saker ska hända och man ska ha roligt, men det verkar inte gå här uppe i skutskär! Alla är fast på deras plats och är tråkisar! Hoppas på ändring nere i sthlm!

Men man ska inte hoppas på för mycket, då brukar det gå åt skogen!

Ciao, lite mer updates from me, coming soon, I PROMISE!

XOXO Ronja

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej, det här är Jennifer och Ronja. Detta är våran gemensamma blogg ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards